zaterdag 29 september 2012

De hel die gymmen heet.



Dat mijn grove motoriek ronduit dramatisch is wilt niet zeggen dat ik niet mee hoef te doen met de gymlessen. In tegendeel: Na vijf jaar hebben de gymleraren het nog steeds niet opgegeven om mij enthousiast te maken voor sport, en dan vooral de Verschrikkelijkste Sport der Sporten aka Volleybal.

Oh Volleybal, Oh Volleybal
Waarom zijt gij nog in ons leven
Zeg nou zelf, dat slaan naar een bal
is toch best wel overdreven?

Ik word spontaan ongesteld
als de leraar mij vertelt
dat we volleyballen gaan

Een beetje slaan naar een bal
Nee joh, ben je mal,
ik zit wel op de bank
en word high een beetje van die vieze zweetlucht
Blegh.

8 opmerkingen:

  1. HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH !
    Ik heb deze maand ook net toevallig volleybal bij gym en ik ben er niet bepaald goed in :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha :) erg leuk geschreven!
    ik hield er ook totaal niet van.. totdat.. we een nieuwe gymleraar kregen, die zoooo fanatiek was! ik begin het gewoon leuk te vinden :) echt raar!
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, geweldig geschreven!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah ben het helemaal met je eens!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ghehehe, enorm herkenbaar! Maar castyball is echt het allerergste, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha gelijk heb je!
    ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geschreven, misschien vind je het leuk om elkaar te volgen? P.S. doe je al mee aan mijn win actie?

    BeantwoordenVerwijderen