dinsdag 3 juli 2012

Waarom ik geen rode lippenstift durf te dragen.


Zie titel voor de eerste zin van dit stukje. Nou, ik zal het je eens haarfijn uitleggen. Ik heb net, een paar minuten geleden, mijn eerste rodelippenstift gekocht. Meteen op mijn lippen gesmeerd toen ik thuis was, en staat nog best leuk. Dus wat is het probleem, Lotte?
Stel, ik kom ein-de-lijk mijn prins op het witte paard tegen, (Krullen, schattig Jack Steadman achtig lachje, spijkerblouse, omafiets, rode broek, mooie tanden, etc..). Alles loopt gesmeerd. Na de eerste begroeting vliegen we elkaar in de armen voor een fikse pakkerd, maar dan ziet hij dat het meisje in zijn armen rode, plakkerige, afgevende smurrie op haar lippen heeft.. Nog snel probeer ik dan natuurlijk de schade te herstellen, door met mijn hand alles even over mijn gezicht te vegen. End of the story!
Een paar weken geleden stapte ik zelfverzekerd het Kruidvat binnen. Inclusief mijn vers gestifte lipjes. Ik was er van overtuigd dat ik er vrij leuk uit zag, en zo ging ik ook naar de kassa. Voor de verandering stond er eens geen vrouw achter, maar een vrij leuke jonge knul. Ik lachte mijn tanden bloot, en probeerde heel leuk te zijn, want dat moet als single meisje.
Toen ik thuis kwam waren mijn tanden dus niet wit, maar rood.  EWA4266I5I!@#$%^&
Morgen ga ik het weer proberen. Of toch niet?

8 opmerkingen:

  1. Aww!
    Ik draag ook niet veel lippenstift, maar laatst had ik ergens een tip gelezen over hoe je kan voorkomen dat het op je tanden komt dus nu durf ik het wel beter ;)
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk geschreven!
    Ik ben benieuwd hoe rode lippies je staan:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha grappig om te lezen, ik ben echt benieuwd hoe de lippenstift bij je staat! En ik zou het gewoon dragen, het is zoals in dit geval wel stom.. Maar als het je echt leuk staat zou het zonde zijn als je het niet doet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het echt heel erg leuk geschreven, haha (:
    Ik vind dat het heel leuk is, vooral felle rode of roze lippenstift. Helaas heb ik een beugel en draag ik nu dus geen lippenstift maar als mijn beugel eruit is, is het eerste wat ik doe lippenstift dragen!
    Ik zou zeggen; zeker doen, maar dan even een paar tips op internet lezen zodat er geen lippenstift meer op je tanden komt.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogpost btw!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat leuk geschreven zeg!
    Ik ben benieuwd naar hoe rode lippen je staan! :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals velen hier zeggen: Leuk geschreven!
    hmm, ik denk dat het aan de lippenstift ligt? (ik ben geen make up expert hoor hahah)
    maar ik heb wel een tip: nadat je de lippenstift hebt opgedaan moet je in een servetje, wc papier of iets dergelijks happen. Dan geeft het niet af :D

    &thanks voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, haha, awkard. Misschien moet je eens een lipstain proberen? Dan blijft de lippenstift beter zitten en bij mij plakt het ook veel minder! Super leuk geschreven. Keep going!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen